Procurement Relations Officer
Procurement Relations Officer
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Poniższe ogłoszenie idealne jest dla osób, które zajmowały stanowisko Procurement Officer bądź pokrewne i chciałaby usiąść po drugiej stronie stołu.
Twój zakres obowiązków
- Nawiązywanie relacji z potencjalnymi Klientami korporacyjnymi
- Budowanie długotrwałych relacji z nowymi i obecnymi Klientami korporacyjnymi
- Sprostanie wymaganiom zakupowym potencjalnych Klientów korporacyjnych
- Analiza potrzeb i wytycznych Klientów korporacyjnych oraz zapewnianie ich, że spełniamy wszystkie wymagania
- Organizowanie spotkań biznesowych z potencjalnymi Klientami korporacyjnymi
- Promowanie produktów/usług firmy adresując bądź przewidując zapotrzebowanie Klientów korporacyjnych
- Dostarczanie wiarygodnej informacji zwrotnej dotyczącej nawiązanych relacji i potrzeb Klientów korporacyjnych
- Wsparcie posprzedażowe
- Ścisła współpraca z działami sprzedażowymi oraz Business Unit Managerami
Nasze wymagania
- Minimum 2 letnie doświadczenie w nawiązywaniu relacji z Klientami korporacyjnymi poparte referencjami telefonicznymi bądź pisemnymi
- Dobra organizacja pracy
- Samodzielność
- Zdolności komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- Prawo jazdy kat. B
- Biegła znajomość pakietu MS Office
Mile widziane
- Ukończone studia na kierunku zarządzanie, ekonomia, prawo
To oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Dostęp do najnowszych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych
- Pakiety medyczne i sportowe
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
BENEFITY:
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- wolontariat pracowniczy
- inicjatywy dobroczynne
- służbowy laptop, telefon, samochód
- dobra kawa i pozytywna energia
Aplikuj
Młodszy Specjalista/Specjalista ds. obsługi klientów operatorów
Młodszy Specjalista/Specjalista ds. obsługi klientów operatorów
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Twój zakres obowiązków
- Realizacja celów oraz KPI wyznaczonych przez przełożonego
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania operatorskie
- Przygotowanie ofert sprzedażowych
- Prowadzenie grafiku asyst dla techników
- Budowanie i utrzymywanie relacji z operatorami telekomunikacyjnymi oraz podmiotami uczestniczącymi w procesie sprzedaży
- Budowanie relacji z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami
- Pozyskiwanie danych i przygotowywanie raportów sprzedażowych
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi firmy w celu realizacji powierzonych zadań
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie CRM
Nasze wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klientów
- Zaangażowanie w powierzone zadania
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Angielski komunikatywny
- Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów zaocznych
Mile widziane
- Znajomość rynku telekomunikacyjnego będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie (umowa o pracę bądź B2B)
- Możliwość rozwoju i szkoleń
- Pracę w przyjaznej atmosferze i kulturze organizacyjnej
BENEFITY:
- Dofinansowanie do zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Spotkania integracyjne
- Firmowa drużyna sportowa
- Parking dla pracowników
- Program rekomendacji pracowników
- Wolontariat pracowniczy
- Inicjatywy dobroczynne
- Służbowy laptop, telefon, samochód
- Dobra kawa i pozytywna energia
Aplikuj
Account Manager
Account Manager
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Poszukujemy osoby na stanowisko Account Managera, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami z klientami oraz rozwijanie biznesu w branży teleinformatycznej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z zespołem sprzedaży, marketingu oraz jakości, aby nasze produkty i usługi były dostarczane na określonym poziomie.
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie portfelem klientów, w tym nawiązywanie i utrzymanie długoterminowych relacji z klientami
- Udział w opracowaniu strategii sprzedaży i wdrażaniu działań, które przyczynią się do realizacji wyznaczonych celów
- Analiza rynku, trendów i potrzeb klientów w celu świadczenia usług dla ich potrzeb
- Koordynowanie działań między zespołem sprzedażowym, marketingowym i technicznym w celu zapewnienia skuteczności obsługi klienta
- Opracowywanie wyników i przedstawienie wyników sprzedaży i postępów w realizacji celów
Nasze wymagania
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Samodzielność, skuteczność i właściwości pracy wchodzące w skład grupy teleinformatycznej
- Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży produktów i usług w branży teleinformatycznej dostarczanych i utrzymywanych długoterminowych relacji z klientami
- Znajomość rynku teleinformatycznego oraz trendów na nim panujących
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie
- Atrakcyjny pakiet opłat składający się z podstawy oraz prowizji od wyników sprzedaży
- Pracę w środowisku profesjonalnym z branży IT
- Możliwość rozwoju i szkoleń
- Pracę w przyjaznej atmosferze i kulturze organizacyjnej
BENEFITY:
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- wolontariat pracowniczy
- inicjatywy dobroczynne
- służbowy laptop, telefon, samochód
- dobra kawa i pozytywna energia
Aplikuj
Junior Account Manager
Junior Account Manager
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Zakres obowiązków:
- rozwój aktualnych klientów – tj. prezentacja nowych produktów i usług we współpracy z KAM. (Key Account Manager)
- wsparcie dla KAM w prowadzeniu projektów z klientami – w tym również prowadzenie własnych projektów sprzedażowych
- realizacja celów sprzedaży dla wybranych klientów z portfela zgodnie z wytycznymi działu i KAM
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
- prowadzenie procesu sprzedażowego, negocjacje cen, terminów i warunków realizacji usług
- Przygotowywanie raportów oraz analiz i innych dokumentów na zlecenie KAM
- Obsługa CRM pod kątem realizacji zleceń i zgłoszeń od klientów.
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
- Znajomości branży telekomunikacyjnej i teleinformatycznej
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wysokich zdolności komunikacyjnych oraz negocjacyjnych
- Bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych (planowanie, samodyscyplina)
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętności pracy pod presją czasu
Wybranym kandydatom zapewniamy:
- Pracę w zgranym zespole profesjonalistów w dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Możliwość zdobycia nowych kompetencji i rozwoju zawodowego
- Dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych
- Udział w projektach krajowych i międzynarodowych
- Pakiety medyczne i sportowe
- Stałe wynagrodzenie i atrakcyjną premię
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dobrą lokalizację w centrum Warszawy
Aplikuj
Junior Sales Specialist
Jesteśmy na rynku już ponad 18 lat. Rynek telekomunikacyjny nie ma dla Nas tajemnic. Rozwijamy się nieustannie tak, aby być na bieżąco w czasach błyskawicznie powstających nowoczesnych technologii i ciągłych zmian na rynku, dopasowując nasze usługi oraz produkty do nowych wymagań Klientów.
Naszym przepisem na sukces są nietuzinkowi LUDZIE i ich wiedza, doświadczenie, umiejętności, styl pracy oraz energia, którą wnoszą.
Dołącz do Zespołu najlepszych ekspertów w dziedzinie telekomunikacji – buduj z nami rozwiązania oparte na nowoczesnej technologii.
Obecnie poszukujemy kandydatów do udziału w wyjątkowym programie „Office of the Future”. Cel programu to rzetelne przygotowanie do wykonywania zadań w naszym Dziale Sprzedaży osób, które pierwszy raz podejmują zatrudnienie lub są na początku swojej kariery zawodowej.
Nasz zespół będzie służył Ci pomocą w realizowanych przez Ciebie zadaniach przez cały czas trwania zatrudnienia. Przez samodzielne wykonywanie zadań, zdobędziesz cenne kompetencje i poznasz specyfikę działań w dziale Sprzedaży.
Office of the Future Representative
W DZIALE SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Jakie bedą Twoja zadania:
- Wsparcie Działu Sprzedaży
- Prowadzenie analizy rynku, baz danych, konkurencji produktowej oraz trendów w branży
- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb
- Wsparcie Zespołu w przygotowaniach do spotkań z potencjalnymi klientami, warsztatów, prezentacji
- Przygotowywanie i dostarczanie ofert wstępnych zgodnie z wytycznymi
- Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących procesów sprzedażowych
Oczekujemy:
- Dyspozycyjności (40 godzin/tydzień)
- Gotowości do wyjazdów i wykonywania zadań poza biurem
- Znajomości pakietu MS Office
- Komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, uważnego słuchania, otwartości na kontakt z nowo poznanymi osobami
- Samodzielnego myślenia, podejmowania decyzji oraz pewności siebie
- Umiejętności współpracy w zespole, czyli otwartości, konstruktywnego stylu rozwiązywania problemów, tolerancji i kultury osobistej
- Mile widziane będą: prawo jazdy kat. B, doświadczenie związane z obsługą klienta
Oferujemy:
-
- umowę zlecenie na minimum 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
- program szkoleniowy dotyczący sprzedaży technologii i usług informatycznych
- wsparcie i opiekę mentorską, aby jak najefektywniej zdobywać wiedzę i skutecznie wykonywać zadania
- wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania zadań
- środowisko, w którym, będziesz mógł/mogła używać i rozwijać j. angielski
BENEFITY
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- wolontariat pracowniczy
- inicjatywy dobroczynne
- służbowy laptop, telefon, samochód
- Dobra kawa i pozytywna energia
Aplikuj
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Kogo poszukujemy:
Szukamy osoby, która co dzień będzie odpowiadać za wyszukiwanie, ofertowanie i pozyskiwanie nowych klientów dla naszej firmy. Do twoich głównych zadań będzie należało:
- prowadzenie aktywnej sprzedaży do klientów biznesowych za pomocą wszystkich dostępnych narzędzi,
- tworzenie ofert handlowych,
- prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami firmy,
- współpraca z działami technicznymi oraz działami marketingu i obsługi klienta,
- dbanie o najwyższy poziom obsługi dla klientów firmy,
- odpowiadanie na zapytania dotyczące usług,
- wparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów.
Czego oczekujemy:
- zaangażowania i chęci rozwoju osobistego,
- doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego,
- znajomości języka angielskiego na poziomie średnim (B2)
- umiejętności sprzedaży popartej co najmniej 2-letnim doświadczeniem,
- wykształcenie wyższe oraz umiejętności sprzedaży lub znajomość branży teleinformatycznej będą dodatkowymi atutami.
Co oferujemy:
- wynagrodzenie dostosowane do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- atrakcyjny schemat premiowy,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy.
Aplikuj
Wieloletnia współpraca z Ericsson-LG
Od wielu lat współpracujemy z firmą Ericsson-LG, która jest naszym partnerem technologicznym. Ericsson-LG Enterprise to globalny lider w dziedzinie Unified Communications, który pomaga organizacjom łączyć się w celu poprawy produktywności i wydajności. Firma oferuje produkty i usługi, które wspomagają strategię transformacji cyfrowej i poprawiają jakość obsługi klienta.
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu!
https://www.youtube.com/watch?v=OStMn6wBdMU
Konferencja „FUTURE IS NOW” powered by DQH w Gdańsku – grudzień 2022
Nasza firma była partnerem technologicznym konferencji „FUTURE IS NOW” organizowanej przez Digital Quality House w Gdańsku. Nasz ekspert Bartosz Gościak (Chief Technology Officer) opowiadał o aktualnych trendach w telekomunikacji w zakresie rozwiązań głosowych.
Z kolei Zygmunt Hryniewicz (Director of Sales Division) moderował dyskusję dotyczącą rewolucji przemysłowej 4.0.
Uczestnikami dyskusji byli Pani Agnieszka Pasztaleniec-Szczerkowska z Agencji Rozwoju Pomorza, Pan Bogdan Dombrowski ze Związku Gmin Pomorskich oraz Pan Dariusz Klimowski i Pani Sara Kononowicz z Międzynarodowego Instytutu Outsourcingu.
Goście odpowiadali na pytania dotyczące wykorzystania środków europejskich, digitalizacji polskich firm i instytucji publicznych oraz współpracy MSP i dużych firm.
https://youtu.be/qc9DMd1I0ss
Uroczysta Gala III edycji WMF 2022
W środę 12 października w Sali Ratuszowej Pałacu Kultury i Nauki odbyła się Gala III edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego.
Prezes Adam Wdowiak oraz Dyrektor National Corporate Services Division Monika Izdebska mieli przyjemność wręczyć nagrodę zdobywcy III miejsca za serię zdjęć Panu Krzysztofowi Weyherowi.
Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!
Warszawski Maraton Fotograficzny
Intelligent Technologies S.A. po raz kolejny miała przyjemność być partnerem technologicznym Warszawskiego Maratonu Fotograficznego oraz fundatorem jednej z nagród!
Maraton odbywał się w sobotę 10 września. Na ulice stolicy wyruszyło ponad czterystu amatorów fotografii, których zadaniem było zrobienie 8 zdjęć w 8 godzin. Po raz pierwszy w historii konkursu fotografie można było wykonać także telefonem komórkowym czy tabletem. Była to trzecia edycja konkursu, organizowanego przez Green Caffè Nero pod Honorowym Patronatem Prezydenta M. St. Warszawy.
Nasza ekipa techniczna była świetnie przygotowana i działała bardzo sprawnie.
Z niecierpliwością czekamy na galę finałową, która odbędzie się 12 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.